Klachten
Ben je ontevreden over een product of levering? Laat het ons dan zo snel mogelijk weten
Het kan altijd voorkomen dat er iets niet helemaal gaat zoals gepland. We raden je aan om klachten eerst bij ons kenbaar te maken door te mailen naar hi@beyouthy.nl of gebruik te maken van het contactformulier. Omschrijf je klacht duidelijk en vermeld je ordernummer. Wij nemen dan zo spoedig mogelijk contact met je op over de afhandeling van je klacht.
Leidt dit niet tot een oplossing, dan is het mogelijk om uw geschil aan te melden voor bemiddeling via WebwinkelKeur via https://www.webwinkelkeur.nl/kennisbank/consumenten/geschil.
Tevens is het voor consumenten in de EU ook mogelijk om klachten aan te melden via het ODR-platform van de Europese Commissie. Dit ODR-platform is te vinden op http://ec.europa.eu/odr. Wanneer je klacht nog niet elders in behandeling is dan staat het je vrij om je klacht te deponeren via het platform van de Europese Unie.
BeYouthy werkt uitsluitend met zorgvuldig geselecteerde producten. Wij streven naar een perfecte levering en tevreden klanten.